Operátor call centra

Certifikovaný rekvalifikační kurz

Posluchač po ukončení rekvalifikačního kurzu umí komunikační dovednosti na profesionální úrovni, zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.

Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: 

  • Umění komunikovat
  • Asertivní a krizová komunikace
  • Komunikace po telefonu
  • Pravidla písemné a emailové komunikace
  • Obchodní dovednosti
  • Timemanagement
  • Zvládání stresu
  • Prezentační dovednosti
  • Základy společenského chování
  • Počítač v kanceláři

Rozsah výuky a organizace výuky: 

  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.
  • Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.
  • Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.
  • Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. Po dohodě s účastníky nebo při překročení kapacity pražských učeben je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), případně i v dalších lokalitách dle možností účastníků a kurzu.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Petr Cvrkal, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.